№
з/п
|
Тема уроку
|
Основні види художньо-творчої діяльності
|
Основні поняття
|
Примітка
|
Сприймання
|
Виконання
|
Музикування
та рухи
|
1.
|
Музика в житті людини
|
В.Подвала. «Музичні загадки», українські троїсті музики
|
Н.Май
«Перший дзво-ник»
|
Танцювальна ім.-провізація «Ми першокласники»,
М.Йовенко
|
Музичні та немузичні звуки. Пра-вила співу та слухання му-зики. Хор
|
|
2.
|
Музика передає почуття
|
П.Чайковський.
«Хвороба ляльки»,
«Нова лялька»
|
Н.Май
«Перший дзвоник»
|
Пластичне інтонування «Звучно, весело співаємо»
|
Мелодія
|
|
3.
|
Різні голоси
|
М.Дремлюга «Вед-межатко в лісі»;
Е.Гріг «Пташка»
|
Українська народна пісня «Ой до нори, мишко»
|
Інсценізація пісні-гри «ой до нори, мишко»
|
Високі та низькі звуки.
|
|
4.
|
Музика крокує
|
Е.Гріг. «Похід гно-мів»;П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків»
|
Українська народна пісня «ой до нори, мишко»
|
Інсценізація пісні-гри «ой до нори, мишко». Пластичне інтонування «Я крокую»
|
Довгі та ко-роткі звуки
|
|
5.
|
Свято осені
|
В.Косенко «Пасто-ральна»;М.Парцхаладзе «Осінній дощик»
|
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
|
Інсценізація пісні «Ходить гарбуз по городу»
|
Голосні та тихі звуки. Настрій музики
|
|
6.
|
Рахівник-ман-дрівник ритм
|
Д.Кабалевський «Клоуни»
|
Поспівка «Ми прийшли у пер-ший клас» Ук-раїнська народ-на пісня «Хо-дить гарбуз по городу»
|
Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»
|
Ритм. Ритмічний рисунок.
|
|
7.
|
Про що розпо-відає музика.
Узагальню-ючий урок
|
Повторне слухання творів.
|
Повторення вивчених пісень
|
Імпровізації на шумових інструментах
|
|
|
8.
|
Знайомство з піснею
|
П.Чайковський «Осіння пісня»
|
Д.Кабалевський «Перший клас»
|
Пластичне інтону-вання «ми прийшли у перший клас»
|
Пісня
|
|
9.
|
Знайомство з танцем
|
Український народ-ний танець «Гопак»
|
Д.Кабалевський «Перший клас»
|
Гра «Музична луна»
|
Танець. Гопак
|
|
10.
|
Композитор
|
В.Косенко «До-щик»;М.Парцха-ладзе «Осінній до-щик»
|
М.Ведмедеря «Плаче черепаха»
|
Гра «Хто це»
|
Композитор.
Виконавець.
Слухач.
|
|
11.
|
Музичний темп
|
К.Дебюссі «Ма-ленький пастух»; Р.Шуман «Смі-ливий вершник»
|
М.Ведмедеря «Плаче чере-паха»
|
Пластичне інтонування та ритмічний рисунок «Вибіг Гришка»
|
Темп.
|
|
12.
|
В Королівстві співучих мело-дій
|
Я.Степовий «Колискова»
|
Латиська народна пісня «Ой-я, жу-жу»
|
Спів в супроводі шумових інструментів
|
Вокальна музика. Колискова.
|
|
13.
|
Хоровод метелиці-хурделиці
|
Український народний танець «метелиця»; Р.Шуман «Дід Мороз»
|
Українська народна пісня «Іде,іде дід, дід»
|
Спів в супроводі шумових інстру-ментів «Іде, іде дід, дід»
|
Інструмен-тальна музика
|
|
14.
|
Як звучать музичні інстру-менти
|
Український народний танець «Козачок»
|
А.Філіпенко «Гарний танець гопачок»
|
Пульс танцю. Слухання з ритмічним супроводом.
|
Сопілка.
Бубон.
Бандура.
|
|
15.
|
Щедрівочка
щедрувала
|
Українська народна пісня «Щедрик»
|
Українська народна пісня «Щедрик»; А.Філіпенко «гарний танець гопачок»
|
Пластичне інтонування «щедрик»
|
Колядки
Щедрівки
|
|
16.
|
Про що розпо-відає музика. Узагальню-ючий урок
|
Пповторне слухання творів
|
Повторення вивчениз пісень.
|
Імпровізації на шумових інструментах.
|
|
|
ІІ семестр
Тема 2. Музика навколо нас
|
17.
|
Новорічні свята
|
Я.Степовий «Сніжинки»
|
Я.Степовий «Сніжинки»
|
Створення мелодії на даний текст
|
|
|
18.
|
Казка двері відчиняє.
|
П.Чайковський «Баба Яга»; Б.Фільц «Бабусина казка»
|
Поспівка «Всі вдихніть»; Я.Степовий «Сніжинки»
|
Пластичне інтонування «Всі вдихніть»
|
|
|
19.
|
Музика і природа
|
С.Прокоф’єв «ходить місяць над лугами»
|
Б.Фільц «Морозець»
|
Спів пісні «Морозець» з рухами
|
П’єса
|
|
20.
|
Знайомство з маршем
|
С.Прокоф’єв «Марш»; В.Сильвестрова «Марш»
|
Б.Фільц «Морозець»
|
Пластичне інтонування «наша пісенька летить»
|
Марш
|
|
21.
|
Мамина пісня
|
Л.Ревуцький «Колискова»
|
О.Янушкевич «Мама і я »
|
Вокальна імпровізація
|
Куплет.
Заспів.
Приспів.
|
|
22.
|
Новорічні танці
|
Український народний танець «Аркан»
|
О.Янушкевич «Мама і я»
|
Спів за ручними знаками «Зробим коло»
|
Аркан. Полька
|
|
23.
|
Весна-красна вже йде
|
Е.Гріг «Навесні»; П.Чайковський «пісня жайворонка»
|
Українська народна пісня «Щебетала пташечка»
|
Хоровод «щебетала пташечка»
|
Музична фраза. Веснянка
|
|
24.
|
«Щебетала пташечка…»
|
П.Сокальський «Пташечка»
|
Українська народна пісня «Щебетала пташечка»
|
Спів з інструмент-тальним супро-водом «Сонечко»
|
Інструмен-тальний супровід.
|
|
25.
|
Музика навколо нас. Узагальнюючий урок.
|
Повторне слухання творів.
|
Повторення вивчених пісень
|
Імпровізації на шумових інструментах.
|
|
|
26.
|
Вийди,вийди, сонечко
|
В.Барвінський «Сонечко»
|
Українська народна пісня «Вийди,вийди,сонечко»
|
Спів з інструмент-тальним супрово-дом «Вийди,вийди,
сонечко»
|
|
|
27.
|
Дружно попрацюємо, потім затанцюємо
|
Р.Шуман «Веселий селянин»; М.Скоррик «Народний танець»
|
Українська народна пісня «Вийди,вийди,сонечко»
|
Пластичне інтонування «Усмішка ласкава»
|
|
|
28.
|
Як народжується музика
|
Й.Штраус «Весняні голоси»
|
Т.Жупанина «Рання бджілка»
|
Спів з рухами «Рання бджілка»
|
Оркестр.
Диригент.
Музикант
|
|
29.
|
На балу
|
В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада»
|
В.А.Моцарт «Менует»
|
Спів з рухами «Рання бджілка»
|
Менует
|
|
30.
|
Хоровод метеликів
|
Е.Гріг «Метелик»; Г.Сясько «Метелики над квітками»
|
А.Філіпенко «Зацвіла в долині»
|
Ритмічні вправи на шумових інструментах
|
|
|
31.
|
Що в музиці звучить
|
П.Чайковський Танець феї Драже з балету «Лускунчик»
|
А.Філіпенко «Зацвіла»; по співка «Жабки»
|
Створення мелодії на даний текст
|
Челеста
|
|
32.
|
Зустрічаємо літечко
|
А.Вівальді «Літо»
|
М.Ведмедеря «Плеска-тупай»
|
Спів з рухами «Плескай-тупай»
|
|
|
33.
|
Музика навколо нас. Узагальнюючий урок
|
Повторне слухання творів
|
Підготовка до уроку-концерту
|
|
|
|
34.
|
Урок-концерт
|
|
|
|
|
|