Головна » Файли » Календарні планування

Календарно-тематичне планування 2-й семестр, 6 кл.(ПОГЛИБЛЕНЕ)
[ Викачати з сервера (23.8 Kb) ] 24.01.2017, 19:06

ІІ семестр. Тема 3. Жанри камерно – інструментальної музики (6 кл)

 

32.

 

 

 

Жанрова

палітра інструментальної музики

Поняття «інструментальна» та «камерно-інструментальна» музика. Характерні ознаки жанру інструментальної музики. Класифікація інструментальних жанрів музичного мистецтва.

Л. ван. Бетховен. П’єса «До Елізи» (для ф-но). Сучасна обробка цієї п’єси.

 

«Зима»

 сл. і муз. В.Островсько

го

 

Добрати візуальний матеріал  «Зимові мелодії»

 

33.

 

 

 

Грають віртуози. Камерно-інструментальна скринька.

Визначення характерних ознак інструментальної музики. Камерні жанри в інструментальній музиці. Типологія та різновиди.

Н.Паганіні. Каприс №24 в класичному виконанні та сучасній обробці.

А Шнітке «Сюїта в старовинному стилі» . (камерний струнний оркестр «Віртуози Москви»)

 

«Зима»

сл. і муз. В.Островсько

го

 

Проект «Маестро, на сцену!»

34.

 

Прелюдія Елегія

Прелюдія

Й.С.Бах «Прелюдія ре мінор»; С.Рахманінов, Прелюдія №2 «Дзвони»

«Мрії збуваються» сл. Ю. Рибчин-ського, муз. Л.Бражнікової

 

35.

 

Прелюдія Елегія

Елегія

М.Лисенко «Елегія» для віолончелі і ф-но; В.Сильвестров «Елегія» для струнного оркестру

«Мрії збуваються» сл. Ю. Рибчин-ського, муз. Л.Бражнікової

 

 

36

 

 

 

Жанр прелюдії.

Характерні ознаки жанру прелюдії. Історія розвитку жанру прелюдії. Композиційна будова (форма) прелюдії. Цикли прелюдій в творчості композиторів. Палітра інструментального виконавства. Прелюдії для органа.

Й.Бах «Добре темперований клавір». Зошит №1. Прелюдія до-мажор (клавесин). Фрагменти сучасної обробки твору; М.Скорик. Прелюдія у виконанні Р.Репки.

 

«Посміхайтеся

 сл.

А. Дмитрука,

муз. О.Осадчого

 

Створення схеми «Композиційна будова  прелюдії.»

 

37

 

 

 

Грайливе скерцо.

 

Характерні ознаки жанру скерцо. Розмаїття скерцо в світовому музичному мистецтві. Композиційна будова (форма) скерцо.

Й.С.Бах «Жарт» із сюїти №2 (для флейти та струнного оркестру). Сучасна обробка твору для вокального ансамблю (на вибір учителя); А.Островський. Вокаліз «Trololo» у вик. Е.Хіля.

 

«Посміхайтеся» сл. А. Дмитрука,

муз. О.Осадчого

 

Оформлення карток «Характерні ознаки жанру»

 

38

 

 

 

Про що розповідає ноктюрн?

Характерні ознаки жанру ноктюрн. Тематична палітра ноктюрнів. Композиційна будова (форма) ноктюрна. Ноктюрн у вокальній музиці. Поєднання жанрів.

Е.Гріг. Ноктюрн №4 з циклу «Ліричні п’єси» - у сольному виконанні та оркестровому (на вибір учителя) А. Бабаджанян. Ноктюрн. Ф.Шопен. Ноктюрн сі-мажор у вик. С.Ріхтера.

 

«Хлоп’ята і дівчата» сл. І.Діка, переклад Н.Забіли, муз. А.Островського

 

Добір літературних фрагментів

39.

 

Ноктюрн

Рапсодія

Ноктюрн

Ф.Шопен «Ноктюрн сі мажор», Е.Гріг «Ноктюрн» (у перекладі для скрипки і ф-но)

«Хлоп’ята і дівчата» сл. І.Діка, переклад Н.Забіли, муз. А.Островського

 

40

 

Ноктюрн

Рапсодія

Рапсодія

Ф.Ліст «Угорська рапсодія №2» для ф-но; М.Скорик «Карпатська рапсодія» для скрипки та ф-но.

 

«Колискова майбуття» сл. і муз. В.Дроботенко

 

 

41

 

 

 

Етюд у музиці.

Характерні ознаки жанру «етюд». Етюди в мистецтві, різновиди. Композитори – автори музичних етюдів. Цикли етюдів та різні види техніки виконавця.  Композиційна будова (форма) етюду.

 

О.Скрябін. Етюд №2.

Ф. Бургмюллер «Араабески» (етюд)

 

«Колискова майбуття» сл. і муз. В.Дроботенко

 

Проект «Етюди митців»

 

42

 

 

 

Мистецтво імпровізації.

Характерні ознаки жанру варіацій. Види варіацій. Мистецтво імпровізації та варіювання. Поєднання жанрів. Вокальні та хореографічні варіації. Композиційна будова (форма) варіацій.

 

С.Рахманінов. Рапсодія на тему  Паганіні для ф-но з оркестром..

 С. Рахманінов. Варіації на тему Ф.Шопена.

 

«Весняна пісня»

сл.

Кр. Овербека, переклад М.Познанської, муз. В.А.Моцарта.

 

Створення власних варіацій

 

43

 

 

 

Рондо запрошує в коло.

 

Характерні ознаки жанру рондо. Розмаїття рондо. Вокальне виконання інструментальних творів. Вокальне виконання рондо – друге життя інструментального твору. Композиційна будова (форма) рондо.

В.А.Моцарт «Рондо в турецькому стилі» із сонати №11 ля-мажор для ф-но. Турецьке рондо в сучасній обробці; В.А.Моцарт. Рондо для скрипки з оркестром сі-бемоль-мажор; Ж.-П. Ревербері «Фантазія» у вик. оркестру «Rondo Veneciano» («Венеціанське рондо»)

 

«Весняна пісня» сл. Кр. Овербека, переклад М.Познанської,

муз. В.А.Моцарта.

 

Проект «Незвичайне музичне коло»

44

 

Скерцо Етюд

Скерцо

Й.С.Бах «Скерцо» із сюїти №2 для флейти та струнних інструментів; Ю.Шевченко «Гумореска»

 

«Мамині руки» сл.А.Орел, муз.О.Антоняка

 

45

 

Скерцо Етюд

Етюд

В.Косенко сюїта для ф-но «11 етюдів у формі старовинних танців»; Ф.Ліст Етюд №3 («Кампанелла»), №5 («Полювання») із циклу «За каприсами Паганіні»

 

«Мамині руки» сл.А.Орел, муз.О.Антоняка

 

 

46

 

 

 

Соната

Характерні ознаки жанру сонати. Жанр сонати та етапи його розвитку. Різновиди сонат. Композиційна будова (форма) варіацій. Цикл сонат.

 

Й.Гайдн. Соната для ф-но ре – мажор (№37) І ч. К.Дебюссі. Соната для віолончелі та фортепіано ре –мінор.

 

«Музика» муз. Ю.Рожкова,

сл. І.Боровика

 

Створення  візуальних вражень від сонати

 

47

 

 

 

Квартет.

 

Характерні ознаки  жанру квартету. Історія розвитку жанру. Композиційна будова (форма) квартету.

Б.Лятошинський. Квартет №2 для двох скрипок, альта та віолончелі; Й.Штраус. Полька «Грім і блискавка» у вик. струнного квартету.

 

«Музика» муз. Ю.Рожкова,

сл. І.Боровика

Проект «Моя фонотека»

(продовження)

Тестові завдання.

48

 

Соната. Варіації

Соната

Л.ван Бетховен «Соната №14» («Місячна»), І ч; М.Березовський «Соната до мажор» для скрипки і чембело

«Краплини мрії», муз.М.Рожка, сл.І. Багрійчук

 

49

 

Соната. Варіації

Варіації

Р.Гриньків варіації на тему укр.нар.пісні «Йшли корови із діброви» (у вик. бандури; вик. «Пікардійської терції»)

«Краплини мрії», муз.М.Рожка, сл.І. Багрійчук

 

50

 

Рондо. Сюїта

Рондо

В.А.Моцарт Соната №11 ля мажор для ф-но (ІІІ ч.)

«Веселка» сл. і муз. Н.Май

 

51

 

Рондо. Сюїта

Сюїта

М.Лисенко «Українська сюїта» у формі старовинних танців на основі народних пісень.

«Веселка» сл. і муз. Н.Май

 

52

 

Жанри камерно-інструментальної музики

Повторення та закріплення всіх вивчених понять з теми.

Сприймання музики на вибір

Виконання пісні, яку підготували та обрали учні самі (вдома)

 

53

 

Урок узагальнення знань.

Музична вікторина

Слухання на вибір учителя (учнів)

Виконання пісень на вибір

 

Тема 4. Жанри симфонічної музики (9 год.)

 

54

 

 

 

Жанрова палітра симфонічної музики.

Характерні ознаки жанрів симфонічної музики. Жанри великої та малої форми в симфонічній музиці. Програмна та не програмна симфонічна музика.

 

Л. ван. Бетховен Симфонія №5 І ч. Сучасна обробка твору

 

«Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай

 

Проект «Сучасні обробки»

 

55

 

 

 

Зустріч з увертюрою.

Характерні ознаки жанру увертюри. Історія розвитку жанру. Увертюра як самостійний жанр симфонічної музики. Композиційна будова (форма) увертюри.

 

Г.Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму «Час, уперед!»; В.Дашкевич. Увертюра до фільму «Шерлок Холмс та  Доктор  Ватсон»

 

«Козацька пісня» муз. та сл. А.Мігай

 

Проект «Моя колекція телевізійних увертюр»

56

 

Симфонія Увертюра

Симфонія

Й.Гайдн «Прощальна симфонія» або «Симфонія №101» «Годинник»

«Добрий маг» сл. і муз. О.Шпак

 

57

 

Симфонія Увертюра

Увертюра

Д.Шостакович «Святкова увертюра»

«Добрий маг» сл. і муз. О.Шпак

 

 

58

 

 

 

Концерт для друга.

 

Характерні ознаки жанру концерт. Види концерту. Композиційна будова (форма) концерту.

К. Сен-Санс. Концерт №2 для ф-но з оркестром ІІІ ч.

 

«Цвіт землі» муз. О.Золотник,

сл. М.Сингаївського

 

Створення програми «Концерт для друга»

 

59

 

 

 

Симфонічні варіації.

 

Характерні ознаки жанру симфонічної варіації. Композиційна будова (форма) поеми.

 

М.Равель «Болеро» - фрагменти

 

«Цвіт землі» муз. О.Золотник,

сл. М.Сингаївсько

 

Створення карток «Танцювальна музика»

60

 

Концерт. Симфо-нічна фантазія поема

Фантазія

А.Марчелло «Концерт ре мінор» для гобою та струнних, Д.Бортнянський «Концерт ре мажор» для чембало з оркестром

«Скрипалик- цвіркунець» сл.В.Кленця

Муз. В.Поповича

 

61

 

Концерт. Симфо-нічна фантазія поема

Фантазія

В.А.Моцарт «Фантазія ре мінор» для ф-но; Ян Сібеліус Симфонічна поема «Фінляндія»

«Скрипалик- цвіркунець» сл.В.Кленця

Муз. В.Поповича

 

 

62

 

 

Шляхами симфонії.

Характерні ознаки жанру симфонії. Історія розвитку симфонії в музичному мистецтві. Композиційна будова (форма) квартету.

 

П.Чайковський. Симфонія №6  І ч., експозиція

На безіменній висоті»

 муз.В.Баснера,

сл.М.Матусовського, переклад Д.Луценка.

 

Проект «Музика крізь століття»

 

63

 

 

 

Українська симфонічна поема.

 

Характерні ознаки жанру симфонічної поеми, фантазії. Особливості композиційної будови (форми) фантазії.

С.Людкевич. Дві симфонічні поеми – «Дніпро», «Пісня юнаків»; Н.Шульман. Фантазії на теми пісень Великої Вітчизняної війни.

 

«На безіменній висоті» муз. В.Баснера, сл. М.Матусовського, переклад Д.Луценка.

 

Проект «Пісні воєнних років»

64

 

Музично-театральні жанри: балет, оперета

 

Балет

А.Хачатурян, фрагмент з балету «Спартак»

«Малюки» сл. і муз.Н.Май

 

65

 

Музично-театральні жанри: балет, оперета

 

Оперета

Попурі з оперет Й.Штрауса ; Я.Барнич, пісня «Гуцулка Ксеня»

 

«Малюки» сл. і муз.Н.Май

 

 

66

 

 

Симфонічна сюїта. Урок узагальнення знань.

Характерні ознаки жанру симфонічної сюїти. Особливості композиційної будови (форми) сюїти.

М.Римський – Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехеразада»

 

«Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май

 

Проект «Улюблені музичні казки»

 

67

 

 

Звучить симфо-нічна музика. Підсумковий урок.

 

Повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом року.

 

Ф.Ліст. Концерт №1 для ф-но з оркестром

 

«Пісня про Україну» сл. і муз. Н.Май

 

Проект «Моя фонотека»

(завершення)

Тестові завдання

 

68

 

 

Урок – концерт.

Підсумковий урок року.

 

Повторення вивченого.

 

Музична вікторина

 

Повторення пісень

 

Категорія: Календарні планування | Додав: Mila-music | Теги: Боднарюк Л., календарне планування поглиблене 6
Переглядів: 1250 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 5.0/4
Всього коментарів: 0
avatar